Ge mig sockersöta chokladtoppar till sommaren/ våren!!

Startar nu min anti bantningsblogg...
Var i går till goda vänner.....
Fick en underbar middag, Älgkalvs stek med en fet potatisgratäng och gräddsås, sköljde ner detta med 3 stycken stark öl... Undrar hur många kalorier det var, hoppas det var mer än 1200 kalorier...

Tittade på Mia Skäringer på CCC, kul tjej denna där Mia...

Var sedan ut på stan med min bästa vän Erik som nyss blivit pappa, cigarr och öl.. mumma...
Skildes åt vid 23.30 tiden, slukade en fet korv och bröd....

Vaknade idag, mitt mål är idag att slappa, se på tv och äta gott....
3 mackor, mjölk och kaffe till frulle...
Till svärmor och åt lunch som bestod av potatis köttgryta och köttbullar och gräddsås... ca:1500 kalorier kanske...

William till skatehallen och Maria ut i skidspåret, jag åkte och handlade till middagen... Hamburgare.. mmmmm gott..
Fick bara 2 stycken... hmmmm... kommer att bli hungrig i kväll...

Har inte gjort någon som helst ansträngande idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0